За много журналисти Twitter е безценен източник на горещи новини и снимки. В много публикации можете да видите вмъкнати постове от тази социална мрежа.
Facebook също иска да присъства по подобен начин в медиите и затова представи новия си продукт Signal, който ще улесни журналистите да ползват Instagram и Facebook в своите публикации.
Компанията описва Signal като средство за „откриване, събиране и вграждане на новинарско съдържание от Facebook и Instagram на едно място”.
Signal показва най-горещите теми в мрежата, има поле за търсене и секция Leaderboards, показваща кои хора са най-обсъждани – актьори, политици, музиканти, спортисти и др.
Signal улеснява и търсенето на снимки и видео в Instagram. Търсенето може да е по тема (хаштаг) или по географски признак. Намерените снимки/видеа могат да се обединят в „колекции”, които след това да се вградят в статии.
Преди седмица Facebook даде и друга възможност на „одобрени журналисти” – да излъчват в мрежата видео на живо.