След години на слухове, потребителски петиции и виртуални манифестации, "Фейсбук" даде повод за празник на маркетинг мениджърите и скучаещите служители в държавния апарат и частния бизнес. Социалната мрежа най-накрая разшири функционалността на легендарното „палче”, с което показваме, че сме „харесали” нещо.

"Фейсбук" добави нови 5 „емоции” към функцията Like. За съжаление, все още няма бутон с палец долу и надпис Dislike (а през годините е имало предложения иконата да е и с друг често използван пръст-б.р.). Най-близкото до това е реакцията „Яд” (Angry) със съответното зачервено от гняв човече.

За случаите, в които не е етично да „харесаме” нечий сърцераздирателен пост има реакция „Тъга” (Sad). Придружена, естествено, с виртуална сълзичка.

За по-веселите публикации вече има „Смях” (Haha), а когато един палец не стига – „Любов” (Love). Ако пък нещо ви изуми до степен, в която не можете да изразите себе си с помощта на клавиатурата, получавате „Изумление” (Wow).

Дали 6 „емоции” могат да обяснят целия заобикалящ ни свят – преценете вие.