Модата в дамското бельо се завръща с 40-годишна цикличност, установи проучване, поръчано от шотландска фирма за производство на сутиени.

Марката "Ултимо" констатирала, че с повишен интерес се търсели през 90-те години сутиените с подплънки. Те били последен писък през 50-те години. Същият феномен бил наблюдаван и при дамските чорапи с жартиери. Те бяха на върха на популярността си през 60-те години, след това триумфално се завърнаха в бутиците през 2000 г.

"Модата в бельото е на годишни цикли, също като тази за останалите дрехи, казва ръководителката на "Ултимо" Мишел Моун. Така че не се изненадвам, че при нея всичко се рециклира след четири десетилетия. Преди сменяхме бельото си така, че то да следва тенденциите на горните ни дрехи. Но сега то следва свои собствени трендове".