"Пепси" ще използва имиджа на Майкъл Джексън в нова рекламна кампания, съобщи Асошиейтед прес.

Компанията е сключила сделка с управителите на наследството на Краля на попа за глобална маркетингова кампания. Промоцията ще бъде различна в отделните страни, като в нея ще бъдат включени рекламни телевизионни клипове, специални серии опаковки на напитката с лика на Краля на попа и възможността да се свалят от мрежата ремикси на някои от най-известните хитове на покойния певец.

"Пепси“ не разкрива параметрите на сделката. Кампанията ще бъде част от глобалната маркетингова стратегия на фирмата до края на годината, която има за цел да съживи продажбите на марката и да отвоюва пазарни дялове от конкурента "Кока-кола".

Потребителите в Китай ще бъдат първите, които ще видят новата кампания през следващите седмици, която трябва да съвпадне с 25-ата годишнина от издаването на албума "Bad". Промоцията ще обхване десетки други страни по-късно тази година.

Възобновеното партньорство на "Пепси" с Джексън събужда някои неприятни спомени. През 1984 година косата на Майкъл Джексън се подпали по време на снимки за клип на "Пепси" в Лос Анджелис.