Разрастващ се рекламен бойкот срещу „Х", някогашния „Туитър“. Европейската комисия и големи корпорации като Ай Би Ем, Епъл и Уорнър Брадърс спряха рекламите си в социалната мрежа.

Причината – тревожен ръст на дезинформацията и на езика на омразата.

Компютърният гигант се позова на доклад, според който реклами са позиционирани до съдържание, възхваляващо Хитлер и нацизма.

Снощи от Белия дом обвиниха собственика на „Х“ в разпространяване на антисемитска лъжа, противоречаща на основните ценности на Америка.

По-рано Илон Мъск сподели пост, твърдящ, че евреите подклаждат омраза срещу белите. От ребрандираната социална мрежа до момента нямат позиция за този бойкот.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement