"Епъл" обнови операционната си система до версия 14.2 и сред нововъведенията в нея са вграден "Шазам" (програма за разпознаване на песни), индикатор за опасно високо ниво на слушане на музика и много нови емоджита.
Какви да бъдат символите решава всяка година Unicode, а оттам нататък всяка платформа (като "Епъл", "Гугъл", "Фейсбук" и т.н.) сама преценява дали да ги включи и ако да, как да изглеждат те.
Едно от новите емоджита на "Епъл" обаче предизвика конфуз сред потребителите.
Символът за монета представлява сребърен диск, на който е нарисуван орел и надпис "За лудите" (The Crazy Ones).
Мнозина решиха, че компанията се подиграва с американците, използвайки класически символ на страната. Всъщност от "Епъл" цитират една от рекламните кампании на създателя си Стив Джобс. "Мисли различно" е слоганът на създателите на "Мак" и "Айфон" от 1997 година до 2002 г. Основното видео към кампанията започва с думите "Това е за лудите, за бунтарите, за тези, които объркват нещата" и бива посветено на велики личности от историята като Джими Хендрикс, Махатма Ганди, Томас Едисън, Франк Синатра, Орсън Уелс и др.
Вижте какви други емоджита се появиха на сайта Ladyzone.bg