"Епъл" обнови операционната си система до версия 14.2 и сред нововъведенията в нея са вграден "Шазам" (програма за разпознаване на песни), индикатор за опасно високо ниво на слушане на музика и много нови емоджита.

Какви да бъдат символите решава всяка година Unicode, а оттам нататък всяка платформа (като "Епъл", "Гугъл", "Фейсбук" и т.н.) сама преценява дали да ги включи и ако да, как да изглеждат те.

Едно от новите емоджита на "Епъл" обаче предизвика конфуз сред потребителите.

Символът за монета представлява сребърен диск, на който е нарисуван орел и надпис "За лудите" (The Crazy Ones).

Мнозина решиха, че компанията се подиграва с американците, използвайки класически символ на страната. Всъщност от "Епъл" цитират една от рекламните кампании на създателя си Стив Джобс. "Мисли различно" е слоганът на създателите на "Мак" и "Айфон" от 1997 година до 2002 г. Основното видео към кампанията започва с думите "Това е за лудите, за бунтарите, за тези, които объркват нещата" и бива посветено на велики личности от историята като Джими Хендрикс, Махатма Ганди, Томас Едисън, Франк Синатра, Орсън Уелс и др.

Вижте какви други емоджита се появиха на сайта Ladyzone.bg

 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement