"Ефектът Шарлот" на едногодишната правнучка на кралица Елизабет Втора и въздействието му върху икономиката на Обединеното Кралство е оценен на 3,2 милиарда британски лири, съобщи вестник "Дейли мейл".
Това е значително повече от "търговския" ефект на брат й, принц Джордж, оценен на 2,4 милиарда паунда.
Най-младият представител на кралското семейство навърши годинка на втори май, но експерти определят малката принцеса Шарлот като модна икона. Тя бе посочена от сп. "Татлър" като една от най-важните личности във Великобритания, като задмина по този показател своята майка, херцогинята на Кембридж, а дори и кралица Елизабет Втора.
Шарлот е породила със своите тоалети невиждано търсене и продажби на детски дрешки. Още с излизането си от родилното отделение на болницата "Сейнт Мери" до най-новите й снимки, пуснати за рождения й ден, малката принцеса предизвиква бум на продажбите.