Организаторите на „Евровизия 2020” открехват все повече вратата към тазгодишното издание.

Националната телевизия на Холандия обяви как ще изглежда дизайна на сцената, на която ще видим изпълненията на всички 41 участници в престижния музикален форум на 12, 14 и 16 май.

Дизайнът на сцената е вдъхновен от мотото на 65-ото издание “Open Up” и типичните холандски пейзажи. Друг важен момент е връщането обратно в залата при многохилядната публика на „зелената стая”. Там изпълнителите изчакват своя звезден момент и гледат изпълненията на конкурентите си.

"Дизайнът показва връзката между небето, морето и сушата. Хоризонтът свързва тези елементи и служи като отворен прозорец към света на „Евровизия”. Подът на сцената е вдъхновен от каналите и мостовете, които свързват земята и водата в Нидерландия. С този дизайн се стремим да приближим максимално артистите към публиката", споделя немският дизайнер Флориан Видер.

Той е проектирал сцени на наградите на MTV, наградите “Еми”, реалити шоуто “America got talent” и други популярни международни шоу предавания.

Сцената в Ротердам се откроява с минималистична и модерна концепция, която има за цел да предостави атрактивно представяне на всяка една от песните и участниците в надпреварата.

В краят на месец ноември беше обявено, че младата певица Виктория ще представи България на "Евровизия 2020". Песента ѝ ще бъде представена през март месец. Преди това Виктория ще работи с български и международни композитори във Виена, Лондон и София.

На 28 януари ще се изтегли жребий, на който ще стане ясно в кой от двата полуфинала на Евровизия 2020 ще участва България.