Дебели шалове и панталони преобладават в колекциите, представени в рамките на Парижката седмица на мъжката мода, предаде Франс прес. Френската столица пое щафетата от Милано, където наскоро също бяха показани колекции мъжко облекло за сезона есен/зима 2017-2018 г.
В модна къща "Валентино" дизайнерът Пиерпаоло Пичоли отговаря за колекциите след напускането на Мария Грация Киури, която вече работи за "Диор".
Колекцията му се отличава с британски акценти - пуловери с шарка аргайл и облекла с принтове на надписи, които напомнят за названието на албума "Never Mind the Bollocks" на "Секс пистълс". За допълване на спортното облекло, включващо панталон и маратонки, са нужни обезателно две неща - каскет и черна папийонка.
За втората си колекция мъжко облекло за "Баленсиага" грузинският дизайнер Демна Гвасалия е работил над вариации на костюми, предназначени за носене в офиси. Костюмът се носи върху риза с широко отворена яка и в комбинация с маратонки или рокерски ботуши.
Вниманието привлякоха също дълги прави палта и чорапи, които в някои случаи стигат чак до бедрото.
Бежови костюми и червени вратовръзки пък вероятно са вдъхновени от модата през 70-те и 80-те години на миналия век. Якетата са къси и вталени, а дебели връхни дрехи са носени с увити около врата шалове. Логото на модната къща и на притежаващата я групировка Kering бе върху суичери с качулки. На първия ред сред зрителите бе изпълнителният директор на Kering Франсоа-Анри Пино.