Котка, оставена погрешка в самолет, пътува три пъти между Нова Зеландия и Австралия

Инвалидна количка закрила видимостта към клетката ѝ в товарното отделение

Снимка: iStock

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  11:27 ч. 22.01.2025 г.

Котка порода мейн кун на име Митънс попадна случайно сред топ пасажерите този месец, след като клетката ѝ беше забравена в товарното отделение на самолет и тя направи три пътувания за 24 часа между Нова Зеландия и Австралия, пише CNN.

8-годишната Митънс имала резервация за еднопосочно пътуване със семейството си от Крайстчърч, Нова Зеландия, до новия им дом в Мелбърн, Австралия на 13 януари. Но собственичката Марго Неас разказва, че докато е чакала котката да бъде разтоварена от самолета, изминали три часа без следа от нея.

Тогава наземният персонал казал на жената, че самолетът се е върнал в Нова Зеландия с котката все още на борда. Обратното пътуване включва около 7,5 часа във въздуха.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Пилотът на Air New Zealand е бил уведомен за допълнителния пътник по време на полета и включил отоплението в товарното отделение, за да се чувства удобно котката. На собственичката било казано, че прибрана инвалидна количка е закрила видимостта към клетката на котката в багажника.

„Не беше страхотно начало на новия ни живот в Мелбърн, защото не бяхме цялото семейство, не бяхме завършени“, каза тя.

Но сагата имала щастлив край. Компанията за преместване на домашни любимци, която собственичката използва, за да организира пътуването на котката, я посреща при завръщането ѝ в Крайстчърч и се уверява, че тя се връща в самолета за друго пътуване до Мелбърн - този път само в едната посока.

Животното било отслабнало, но останало невредимо.

„Тя всъщност просто изтича към ръцете ми, сгуши се направи най-големите гушкания на всички времена“, казва собственичката. „Беше такова облекчение.“

Air New Zealand ще възстанови всички разходи, свързани с пътуването на котката и се извини за причиненото страдание, се казва в изявление на авиокомпанията.

„Ще работим в тясно сътрудничество с нашия оператор в Мелбърн, за да гарантираме, че това няма да се случи отново“, каза говорителят Алиша Армстронг.

Междувременно Митенс, която обикновено не е привързан домашен любимец, е „най-гушкавата, която някога е била“, каза Неас.

„Котката получава толкова внимание, колкото иска в момента, защото сме толкова облекчени, че се завърна.“

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

 

 

Изгодни оферти от Technopolis Изгодни оферти от Technopolis
Най-четени
Най-нови