Компанията „Фейсбук“, която притежава редица приложения освен социалната мрежа, представи новото си лого.
В портфолиото си компанията на Марк Зукърбърг притежава социалната мрежа със същото име, „Инстаграм“, „УатсАп“ и много други.
Новото лого представлява само думата Facebook, изписана само с главни букви и простичък шрифт. Цветовете на логото са различни, в зависимост от това за коя платформа се използва – зелено за „УатсАп“, синьо за социалната мрежа „Фейсбук“ и лилаво-жълто за „Инстаграм“.
Новото лого ще бъде въведено за всички потребители в следващите няколко седмици.
От основаването си преди 15 години насам компанията-майка „Фейсбук“ излезе далеч от ограничението на социална мрежа. Новото лого има точно тази цел – да служи за разграничение между мрежата и компанията.
В приложенията, които са част от портфолиото на технологичния гигант, ще бъде добавен текст „от „Фейсбук“, като целта е „потребителите да знаят, че те са с една и съща инфраструктура и разчитат на същите екипи от хора“.
„Хората трябва да знаят кои компании правят продуктите им“, категоричен е Антонио Лучио, маркетинг директор в компанията.