Японска авиокомпания въведе нова функционалност при закупуването на билети. Пътниците, които ще летят с “Джапан еърлайнс” могат да видят на кои места в салона на самолета ще бъдат родители с деца на възраст от 8 дни до 2 години, за да не сядате до тях, ако искате.
Новата карта на местата в самолетите им цели да направи пътуването максимално удобно за всички пасажери, но предизвика противоречиви реакции в социалните мрежи.
Промяната беше забелязана за първи път от предприемача Рахат Ахмед, който сподели снимка в “Туитър”.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
— Rahat Ahmed (@dequinix) September 24, 2019
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
“Благодаря ви, че ме предупреждавате къде бебета планират да пищят и плачат по време на 13-часов полет. Това трябва да стане задължително за всички авиокомпании”, коментира Ахмед.
По-надолу той допълва, че по време на полет от Ню Йорк до Доха с “Катар еъруейс” е трябвало да седи до “три пищящи бебета”.
Част от потребителите онлайн приеха с радост новата функционалност, като много от тях коментираха, че трябва да е задължителна при по-продължителни полети. Родители обаче изразиха масово недоволство, като много от тях коментираха, че трябва да има карта и за “неприятните пасажери” щом ще има за бебета.
От “Джапан еърлайнс” коментираха, че новата функционалност невинаги работи. Например, ако семейство закупи билети за себе си и децата си през друг уебсайт, а не през официалния на авиокомпанията, иконката за “дете на борда” няма да бъде показана.