Японска авиокомпания въведе нова функционалност при закупуването на билети. Пътниците, които ще летят с “Джапан еърлайнс” могат да видят на кои места в салона на самолета ще бъдат родители с деца на възраст от 8 дни до 2 години, за да не сядате до тях, ако искате.

Новата карта на местата в самолетите им цели да направи пътуването максимално удобно за всички пасажери, но предизвика противоречиви реакции в социалните мрежи.

Промяната беше забелязана за първи път от предприемача Рахат Ахмед, който сподели снимка в “Туитър”.

“Благодаря ви, че ме предупреждавате къде бебета планират да пищят и плачат по време на 13-часов полет. Това трябва да стане задължително за всички авиокомпании”, коментира Ахмед.

По-надолу той допълва, че по време на полет от Ню Йорк до Доха с “Катар еъруейс” е трябвало да седи до “три пищящи бебета”.

Част от потребителите онлайн приеха с радост новата функционалност, като много от тях коментираха, че трябва да е задължителна при по-продължителни полети. Родители обаче изразиха масово недоволство, като много от тях коментираха, че трябва да има карта и за “неприятните пасажери” щом ще има за бебета.

От “Джапан еърлайнс” коментираха, че новата функционалност невинаги работи. Например, ако семейство закупи билети за себе си и децата си през друг уебсайт, а не през официалния на авиокомпанията, иконката за “дете на борда” няма да бъде показана.