Над 8000 фенове и "Метрополис" и приятели посрещнаха лятото с безплатното Beck’sperience парти на открито - Hello Summer.

Hello Summer бе подаръкът от Метрополис към всички, които са част и подкрепят електронната сцена в България в последните 2 десетилетия.

Събитието стартира в 12.00 на обед, а с напредването на деня, феновете пред сцената и в парка пред Паметника на Съветската армия ставаха все повече и повече. До 19.00 зад пулта се редуваха едни от най-добрите български хаус, техно и транс диджеи - Ziggy, Hristo Dimitrov, Shoker, Nikk, Gabriel, Stefan Dega (Teo), Zimonski, Lyubo & Andrew, Thor Vik, ValEx & Stein, Doncho, последвани от Metropolis DJs: Jassen Petrov, Miss Lidiya & DJ Smurf и DJ Steven.

Звездната поредица приключи малко преди 19.00 часа с премиерата на официалната клубна версия на специално създадения за Hello Summer едноименен химн на лятото, продуциран от DJ Steven и Jassen Petrov за Метрополис. С нея бе стартиран и конкурсът за любителско видео на парчето. През целия месец юли всички ще могат да заснемат своите версии на песента, предоставена за свободно сваляне. Повече за конкурса тук>>

Кулминацията на партито Hello Summer, разбира се, бе появата на Джон Дигуийд (John Digweed) – най-голямата световна звезда в електронната музика, пускала на безплатно събитие у нас.

Сетът му предизвика серия избухвания, които до края зачестяваха все повече до пълна еуфория преди края на събитието.

По време партито градусът на настроението бе поддържан и от немската марка бира номер 1 в света - Beck’s, която за пореден път подкрепя качествените музикалния събития у нас. За феновете на Beck’s имаше традиционни изненади – специални музикални награди – гривна, слушалки или iPad, които имаха възможност да спечелят в организирани от марката промоционални игри.

***

Beck’s традиционно подкрепя различни проекти в областта на музиката и изкуството, предоставяйки на феновете си възможност за различни като стил и усещане изживявания. Това винаги е било част от концепцията на марката – да предлага много възможности за избор на своите фенове, различни „посоки” в които те могат да поемат, следвайки своето вътрешно усещане и разбиране за живота. Тази концепция е въплътена и в новия слоган на Beck’s - FOLLOW YOUR INNER COMPASS (“Следвай вътрешния си компас”), който насърчава личния избор, свободата и смелостта да го направиш.