Анкета в интернет установи, че хитът "Moves Like Jagger" на Maroon 5 повишава работоспособността на 50% от американците, а 42% залагат на "Somebody I Used to
Know" на Gotye, за да се ободрят.

Една четвърт от анкетираните са посочили кавъра на "Don't Stop Believing" за сериала "Клуб "Веселие" като "изпълващ ги с възмущение и гняв".

Американците прекарват 13 месеца от живота си в записване на нови песни, показа анкетата. Направените компилации обаче омръзват на 41,7% от анкетираните само след няколко
минути.

Музикалните предпочитания са различни по райони в САЩ. Те разкриват, че по Западното крайбрежие хората са по-креативни, а по Източното – по-внимателни и пунктуални. Южняците са по-отворени и открити, а в Средния запад са много трудолюбиви и изобретателни.