Индийците са обсебени от сватбите и от риалити шоутата. Сега нов индийски телевизионен канал разчита на тези две мании, за да привлича зрители, като излъчва 24-часова програма, посветена изцяло на сватбените церемонии, предаде Асошиейтед прес.
Каналът Шагун, чиято централа е в предградието на Делхи - Нойда, ще излъчва 24 часа сватби, издържани по индийските ритуали, ергенски и момински партита, сериали със сватбена тематика, програми за туризъм, в които ще се представят най-добрите дестинации за меден месец.
Ще има и риалити шоута, проследяващи проблемите на младоженците и бурните отношения между свекърви и снахи.
Всяка година "брачната индустрия" носи на Индия приходи от 38 милиарда долара. Очаква се тази сума дори да нарасне с 25 до 30 процента годишно.