Ейми Адамс стана лице на италианската марка "Макс Мара" за колекцията аксесоари, съобщи Контактмюзик.
Снимките за рекламната кампания с актрисата са на фотографа Марио Соренти. На тях тя показва марковите чанти и очила.
Преди Ейми Адамс рекламно лице на "Макс Мара" беше Дженифър Гарнър. Директорът за пи ар и комуникации на групировката Джорджо Гидоти каза, че включването на холивудски звезди в рекламните кампании придава на "Макс Мара" "вечен" образ.
"Макс Мара" отчете растеж от 33 процента, след като увеличи инвестициите в аксесоарите и по-специално в дамските чанти.
Марката е увеличила рекламния си бюджет с 15 процента, за да може кампанията с Ейми Адамс да достигне до държави, "където е важен звездният компонент", като Дубай, Русия, Китай, Португалия.