Клубове, ресторанти, агенция за запознанства, сайтове, туристическа агенция, търговия с болиди от формула 1…Това са само малка част от бизнесите на собствениците на „Междинна станция“, с които те претърпяват пълно фиаско през годините. Признанието направи Андрей Арнаудов по време на своето представяне на Fuck up nights vol.28
Едноименните събития се превърнаха в истински хит за отрицателно време. Идеята им е хора от различни професионални сфери да се изправят на една сцена, за да разкажат своите "грешки, провали и прецаквания" и уроците научени от тях. Ето и най-лекомисленият провал на Иван и Андрей:
Преди 15 години имаше една информационна агенция за видео съдържание „Инфо бюро“, която съществуваше в Сърбия, Черна Гора и Хърватска. Тя представляваше мрежа от кореспонденти, които захранват с новини и репортажи различните държави на Балканите. Нашата идея бе да купим лиценза и да направим такава агенция за България. Сложихме 7-8 човека в един офис и започнахме – така ни провали собствената ни глупост. Ние просто произвеждахме продукт, който няма кой да купи. Загубите ни бяха в стотици хиляди, но ние тъпо и упорито не се отказвахме, докато един ден просто влязох в офиса и казах – „Край, затваряме!“.
Днес с Иван се опитваме да правим повече неща, в които виждаме смисъл, но от тогава помним, че ако нямаш фокус и по никакъв начин не разбираш спецификата на новия си бизнес – никога да не се захващаш с него! Трябва да познаваш пазара, да направиш детайлен анализ на продукта си и да знаеш – има ли на кой да го „продадеш“?