Стотици руски туристи останаха блокирани с часове на летището в Бургас, след като полетите на „България еър“ до Москва и до Санкт Петербург бяха отложени.

Някои от тях чакаха от 4 ч. сутринта. 

Изнервени от престоя и липсата на информация, част от пътниците окупираха офиса на превозвача.

„Много е горещо, можеха поне климатиците да включат! Детска стая няма! Място за хранене няма, храна няма, информация няма! Нищо няма!“, възмути се един от пътниците – Сергей Герилин.

„Детето се чувства зле, горещо му е, плаче. Иска да яде, да спи. Аз съм готова да се прибера за моя сметка до хотела, но никой не ни казва в колко часа ще има самолет“, каза Юлия Сорокина.

По телефона от превозвача обясниха, че причина за закъснението за полета за Санкт Петербург е повреда в самолета, което налага промяна в разписанието. Полетите за Москва пък закъснявали заради лошо време там.

„Ако времето в Москва беше лошо, и другите компании нямаше да летят. Виждаме, че вече четвърти самолет за Москва излита, само ние стоим“, коментира обаче Сорокина.

„Пети път пренастройват часа за тръгване. Просто е ужасно! Раздават тук едни кроасани и стоим и чакаме. Няма кой да ни подаде реална и конкретна информация кога ще тръгнем, с какво ще тръгнем! Искам да се обърна към посланика, за да търся защита от „България еър!“, коментира и Валентин Дойчинов. 

Късно вечерта от превозвача обещаха бременните жени и семействата с деца да бъдат пренасочени към други полети. За останалите били осигурени храна, хотел и безплатен транспорт. Както и информация на сайта на компанията.