Новинарският сайт на bTV привлича най-многобройна аудитория на седмична база сред онлайн медиите в България. Това показва годишният доклад за 2023 г. на Института за изследване на журналистиката Ройтерс към университета в Оксфорд.
42% от потребителите посещават btvnovinite.bg поне веднъж седмично, а 34% четат статиите най-малко три дни всяка седмица, което отрежда първо място на сайта пред останалите онлайн медии.
Анализаторите отбелязват дигиталните иновации и съществени интернет проекти от страна на телевизията, сред които подкасти като NEWSROOM с Антон Хекимян и новата бизнес платформа businessnovinite.bg.
Oнлайн медиите продължават да бъдат основен източник на информация, като повечето българи – 76%, следят актуалните събития в интернет, следвани от телевизионните канали с 63%.
За поредна година bTV е на челните места и сред офлайн медиите в престижното проучване. 59% от българите гледат bTV Новините всяка седмица, а 50% от тях – минимум три дни седмично.