В България интернет не краде дял от телевизиите. Това стана ясно на форума на комуникационната индустрия, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции с участието на мениджърите на част от най-влиятелните компании, рекламни агенции и медии.
И тази година основен източник на информация за българина остава телевизията.
„За по-младите интернет е доста по-полулярен. Те прекарват доста по-дълго време в интернет, но това не означава, че не гледат телевизия. Интернет не краде дял специално в България от телевизиите”, заяви София Пенева, изпълнителен директор на BBDO Group.
„Засега в България телевизията е със сериозен процент – 60 процента спрямо 20 в диджитъл по нетните данни, с които ние разполагаме. Смятам, че телевизията много дълго време ще остане основен играч, най-вече поради това, че осигурява качествено съдържание”, Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на Ogilvy Group Bulgaria. Сред участниците в дискусията беше и главният изпълнителен директор на bTV Медия Груп Флориан Скала."Дискусията вече не е кой ще надделее – телевизията или интернет. За нас те се комбинират перфектно заедно като канали. Нашата основна цел е да предлагаме на аудиторията качествено и смислено съдържание, без значение коя платформа ще избере, и нашите усилия са в тази посока”, каза Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
Спрямо последните проучвания българинът гледа средно по над 3 часа телевизия на ден.