„Интересни нови неща“ за потребителите и дългосрочен ангажимент към телеком инвестициите в региона – това стои зад ребрандинга на Telenor, който от 1 март в България, Сърбия и Унгария ще носи новото име Yettel.

Какво е посланието на новия бранд, какво ни казва той за плановете на PPF Group и ще се наложи ли да пренастойваме своите устройства – не липсват въпроси след голямата новина. 

Потърсихме отговори от екипа на компанията, можете да ги прочетете по-долу:

- Какво означава Yettel? А какво значи за българския потребител?

Yettel е ново име, нова дума – като например Google или Sony. Тя нарочно не означава нищо конкретно, като частта „tel” е фина препратка към нашите корени – телекомуникациите.

- Как избрахте цветовете?

Искаме нашият бранд да бъде смел, ярък, уверен и модерен. И искахме цветовете ни да изразяват това.

- Колко клиенти засяга промяната на бранда в региона?

Трите компании обслужват близо 10 милиона клиенти в Сърбия, България и Унгария.

- Какво означава това за клиентите? Те трябва ли да направят нещо до 1 март?

Не, категорично не. За тях всичко това ще се извърши напълно неусетно.

- Какви са плановете на PPF за този регион?

Инвестициите на PPF Group в телекомуникационния сектор са дългосрочни и стратегически и този регион е техният дом, където Групата иска да остане и да развива бизнеса си.

- Кое ви убеди, че именно това е брандът, под който Telenor трябва да продължи на източноевропейския пазар?

Това е нов, свеж бранд, създаден специално за трите пазара - България, Сърбия и Унгария, който е изграден на основата на задълбочени пазарни проучвания. Той отчита най-новите тенденции, за да е по-близко до клиентите и да бъде успешен в дългосрочен план.

- Предишният ребрандинг съвпадна с масовия старт на мрежите от четвърто поколение. Какви технологични новости ще дойдат с новото име?

Има много интересни нови неща, които подготвяме и които постепенно ще разкриваме. Официалното разкриване на бранда ще стане на 1 март, когато ще споделим повече.