„Интересни нови неща“ за потребителите и дългосрочен ангажимент към телеком инвестициите в региона – това стои зад ребрандинга на Telenor, който от 1 март в България, Сърбия и Унгария ще носи новото име Yettel.
Какво е посланието на новия бранд, какво ни казва той за плановете на PPF Group и ще се наложи ли да пренастойваме своите устройства – не липсват въпроси след голямата новина.
Потърсихме отговори от екипа на компанията, можете да ги прочетете по-долу:
- Какво означава Yettel? А какво значи за българския потребител?
Yettel е ново име, нова дума – като например Google или Sony. Тя нарочно не означава нищо конкретно, като частта „tel” е фина препратка към нашите корени – телекомуникациите.
- Как избрахте цветовете?
Искаме нашият бранд да бъде смел, ярък, уверен и модерен. И искахме цветовете ни да изразяват това.
- Колко клиенти засяга промяната на бранда в региона?
Трите компании обслужват близо 10 милиона клиенти в Сърбия, България и Унгария.
- Какво означава това за клиентите? Те трябва ли да направят нещо до 1 март?
Не, категорично не. За тях всичко това ще се извърши напълно неусетно.
- Какви са плановете на PPF за този регион?
Инвестициите на PPF Group в телекомуникационния сектор са дългосрочни и стратегически и този регион е техният дом, където Групата иска да остане и да развива бизнеса си.
- Кое ви убеди, че именно това е брандът, под който Telenor трябва да продължи на източноевропейския пазар?
Това е нов, свеж бранд, създаден специално за трите пазара - България, Сърбия и Унгария, който е изграден на основата на задълбочени пазарни проучвания. Той отчита най-новите тенденции, за да е по-близко до клиентите и да бъде успешен в дългосрочен план.
- Предишният ребрандинг съвпадна с масовия старт на мрежите от четвърто поколение. Какви технологични новости ще дойдат с новото име?
Има много интересни нови неща, които подготвяме и които постепенно ще разкриваме. Официалното разкриване на бранда ще стане на 1 март, когато ще споделим повече.