В разгара на пандемията търговските центрове се опитват да спасят голямото пазаруване на т.нар „Черен петък“. Заради COVID кризата то започна по-рано.

На някои места „Черен петък“ няма да има в класическия му вид, а започват цели седмици на промоции. Някои магазини са обявили дори месец на отстъпките. Въпреки това търговците отчитат огромен спад в продажбите.

Заради очакванията за засилен човекопоток са затегнати и предпазните мерки.

Хората, които искат по-евтина стока, но ги е страх от вируса, пазаруват онлайн. Собствениците на електронни магазини тази година очакват поне 25 процента повече приходи в дните на по-ниски цени.

Проучванията сочат, че тази година българите, които са решили да пазаруват онлайн са три пъти повече в сравнение с тези, които ще търсят намаленията в магазините.