Столична община пусна безплатно мобилно приложение, на което гражданите на София ще могаъ да подават сигнали за нередности.
Приложението „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ е достъпно за потребителите на „Android“ и „iOS“ устройства през Google play и App Store.
Апликейшънът изисква регистрация, но може да се влезе и чрез профилите в „Гугъл“ и „Фейсбук“. На него столични може да изпращат информация за нередности от неспешен характер, в него има и специална секция „COVID-19” за подаване на сигнали за нарушения на въведените противоепидемични мерки за територията на Столична община.
В мобилната версия на Контактния център е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с коронавируса.
Контактният център на Столична община работи денонощно, като освен чрез електронно подаване, потребителите могат да се обаждат и сигнализират за нередности на нашите оператори на тел. 0700 17 310.
От създаването на платформата през 2014 г. до момента, чрез нея са подадени 197 829 сигнала. Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината.
Платформата е интегрирана с административно-информационната система на общината и сигналите се насочват към структурите, отговорни за съответния проблем, за който се сигнализира.