Последни новини

Започнаха новите претърсвания за изчезналата Маделин: Може да се окажат най-мащабните досега (ВИДЕО)

Започнаха новите претърсвания за изчезналата Маделин: Може да се окажат най-мащабните досега (ВИДЕО)

Николай Стайков: Нещо става в холдинг „Орион“, според мен се разпадат директно нещата

Николай Стайков: Нещо става в холдинг „Орион“, според мен се разпадат директно нещата

VII PROGRESSIVE AWARDS 2025: Отличиха търговци, производители, марки и проекти от бързооборотния бизнес у нас

Христо Ковачки: Пуснатото от АКФ разследване са фантасмагории

Силяновска: Резолюцията на българския парламент за Северна Македония е обидна и прави диалога невъзможен

12-годишно дете умира, след като бяга с електрическа тротинетка от полицаи

Възрастен мъж почина, след като е паднал в шахта в Русе

Здравният министър за протеста на младите медици: Подкрепям ги, но в бюджета няма пари

"Медицинско чудо": Имунотерапия излекува мъж с рак на белите дробове в четвъртия стадий

След като тир помете бензиностанция: Шофьори на фирмата карали без или с чужди тахографи

Старт на Рекламна академия 2025 в НБУ, в която участват студенти и водещи експерти

240 студенти и 41 ментори обединяват знания и опит в 12-ото издание на програмата, а bTV Media Group е партньор на инициативата

Снимка: bTV

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  21:13 ч. 18.02.2025 г.

На 17 февруари в Нов български университет (НБУ) започна дванадесетото издание на Рекламна академия – интерактивен образователен формат, който свързва студентите с водещи професионалисти маркетолози и рекламисти. Организирана съвместно от НБУ, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), академията ще продължи до 21 февруари, като предоставя на участниците безценен практически опит.

Под мотото „Практиката е най-добрият учител“ Рекламна академия 2025 отново среща студентите с водещи професионалисти – маркетолози и експерти от комуникационни агенции, и им дава възможност за безценен практически опит.

Тази година в инициативата участват 240 студенти, разпределени в 20 отбора. Те ще бъдат напътствани от 41 ментори от компании-рекламодатели и комуникационни агенции, както и от преподавателите от департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ доц. Кристиян Постаджиян, доц. Даниела Кадийска, гл. ас. д-р Боряна Гигова и ас. Иван Христов. Всеки екип ще разработи комуникационен проект по конкретен бизнес казус.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Форматът включва лекционна част, практически сесии и разработване на рекламно-комуникацинно предложение за постигане на конкретно зададена бизнес цел. За целите на работата студентите имат достъп до Радио-телевизионния център на НБУ, лаборатории по графичен дизайн и фотография и други специализирани ресурси.

Снимка: bTV

Във финалната фаза студентите ще представят своите проекти пред жури, съставено от лидери в компании-рекламодатели, членове на БАР и лидери в комуникационни агенции- членове на БАКА.

Официалното откриване на събитието, много емоционален момент за всички участници, се проведе в библиотека „Проф. Богдан Богданов“ на НБУ. „За мен е много вълнуващо, че тази година откриваме Рекламна академия именно в това пространство, което е посветено на създателя на НБУ – проф. Богдан Богданов. Това е пространство за общуване и вдъхновение“, сподели доц. Кристиян Постаджиян, зам.-ректор по учебната дейност и един от основателите на иновативния формат. Доц. Постаджиян подчерта значението на партньорството с БАКА и БАР за устойчивото развитие на инициативата.

Снимка: bTV

„Благодарим на всички ментори, компании и комуникационни агенции, които отделят от времето си, за да споделят ценен опит и знания със студентите“, каза Таня Йорданова, мениджър на БАКА. Тя обяви, че студентите в отбора-победител в Рекламна академия 2025 ще получат акредитации за фестивала ФАРА 2025, който ще се проведе от 5 до 7 юни в гр. Бургас.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, изтъкна че индустрията гледа с голям интерес към студентите и към резултатите, които те ще постигнат по време на Рекламна академия. „Всяка една минута в Рекламна академия ви дава много и означава много. Гледат ви с добро око и много надежда, защото бизнесът търси точно вас“, сподели той и обяви, че БАР ще покани отборите победители за участие в студентския конкурс за наградите на БАР „BAAwards“ – платформа в която, в съревнование с други ВУЗ-ове, студентите от НБУ ще могат да покажат отново постиженията си.

Снимка: bTV

Рекламна академия 2025 обещава да бъде поредното успешно издание, което ще подготви студентите за реалните предизвикателства в света на рекламата.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK

 

Най-четени
Най-нови