Във връзка с инцидента от петък и със зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници „Соф Кънект“ заявява, че отговорността е изцяло на наземните оператори, се казва в позиция на оператора на летище „Васил Левски“-София „Соф Кънект“.
От „Соф Кънект“ заявяват, че две компании обслужват пътниците на летището в София – от чекирането им, през проверката на размера на багажите преди отвеждането им до самолета, превозването им с автобус или преминаването им на ръкав и времето за доставянето на багажа.
Припомняме, че близо 300 пътници на полет от Лондон стояха блокирани близо час в „ръкава“, свързващ самолета с терминала на летището в София. За случая съобщиха от транспортното министерство, а ресорният министър свика спешна среща във връзка с неуредиците.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Още през февруари тази година „Соф Кънект“ изпрати на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (ГД ГВА) документ, с който настоя наземните оператори да спазват базови стандарти за обслужване на пътниците, но резултат нямаше, посочва операторът на летище „Васил Левски“.
От „Соф Кънект“ обясняват, че двата наземни оператора са избрани от Министерството на транспортна и съобщенията и имат договори за обслужване с авиокомпаниите, а не със „Соф Кънект“. Тяхната дейност се контролира от ГД ГВА и единствено тя може да повлияе за подобряване качеството на обслужване на пътниците.
Приветстваме срещата с Гроздан Караджов, заместник министър-председател и министър на транспорта и съобщенията утре и очакваме да обсъдим и заедно да намерим най-правилното решение в името на доброто обслужване на пътниците на летището, добавят от „Соф Кънект“.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK