От началото на 2022 г. се наблюдава ръст на фалшивите съобщения от името на „Български пощи“, съобщават от държавното дружество и допълват, че често във фишинг имейлите присъства логото на компанията.

Измамата се представя под формата на анкета или игра, в която се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.

Дружеството обръщат внимание, че не раздава награди, не изисква по имейл заплащане on-line на такси за доставка или освобождаване от митница и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката, както и такса за тази доставка.

Във всички фалшиви имейли се изисква получателят да предостави данни от банкова карта и др.

„Дължими цени към дружеството и държавни вземания се заплащат само в пощенската станция при доставката на пратката“, допълват от „Български пощи“.

Във всички фалшиви имейли се изисква получателят да предостави данни от банкова карта.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement