„БДЖ–Пътнически превози” ЕООД ще компенсира всички свои клиенти, които са пътували с бързия влак № 3623 от София за Бургас на 28.11.2018 г., съобщиха от дружеството.

Във вчерашния ден пътниците се наложи да изтърпят 192-минутно закъснение заради обледен пантограф на локомотива и невъзможност на железничарите да осигурят друг навреме.

Превозвачът ще възстанови сумата за билета на всички, които са се отказали от пътуването, а тези, които са проявили по-голямо търпение и са тръгнали с „бързия” влак, ще получат по един двупосочен билет за избран маршрут в страната.

Компенсацията ще важи в срок от 3 месеца на билетните каси на всяка гара у нас, като за целта ще трябва да се представи билетът от вчерашното пътуване.

Към момента движението на влаковете в страната се извършва в условията на зимна обстановка, като някои композиции се движат със закъснения. Няма прекъснато движение в нито един железопътен участък.