Рекламираме България в чужди медии като дестинация за инвестиции. Това ще стане с европейски пари от следващия месец. В момента се приемат предложения за посланията, които трябва да отправим.
В швейцарска фирма у нас за производство на телекомуникационна инфраструктура своята прехрана изкарват 150 служители. Инвеститорите се впечатлили от тяхната лоялност и способност да мислят. Изискване на инвеститора било производството да се намира в Европа и държавата да предложи достатъчно квалифициран персонал. Съветът им за привличане на повече инвестиции е по-добра реклама.
„Хората остават с впечатлението, че тук нещата стават само с корупция. Докато, ако имаме една по-позитивна кампания и подчертаваме доброто, което може да се види в Българя, ще бъде по-различно”, убеден е Александър Петров от компания за телекомуникационна инфраструктура.
За 11 месеца от миналата година у нас са инвестирали повече чужди компании в сравнение с цялата 2011 г. 4,5 млн. лева ще бъдат използвани, за да рекламираме България в печатни, телевизионни и онлайн медии.
„Целта на тази кампания не е да дойдат конкретни инвеститори. Целта е те да знаят, че България предлага някакви предимства пред останалите държави и че България е едно привлекателно място за правене на бизнес и за започване на нови инвестиции”, обясни изп. Директор на Българската агенция за инвестиции Борислав Стефанов.
Ще бъдат изготвени 3 телевизионни клипа и 18 вида рекламни карета в печатните световни водещи медии с бизнес насоченост. Рекламите няма да са универсални, а ще са съобразени с конкретните предимствата, които считаме подходящи за различните видове бизнес.