Необичаен пиар ход направи столичната „Топлофикация” във връзка с големия ремонт, който остави десетки хиляди потребители без топла вода през последните дни. В своя фейсбук профил дружеството приканва потребителите… да „подобряват” заглавията на класически филми, за да се вържат по-добре с хладния душ, който получи Източна София.
Наградата за най-оригиналното хрумване е смартфон.
Сред по-интересните са „Пич, къде ми е водата”, Bath-Man Returns, „Ловци на душове”, „Банята на Оушън”, „Мръсни и яростни”, „Код „спукана тръба” и др.
Някои от потребителите обаче най-меко казано не са доволни от предложението да упражнят чувството си за хумор, докато топлят вода на котлона.
Други питат дали „ведрото и непринудено” забавление на пиар отдела на „Топлофикация” ще е обвързано и с компенсации за препатилите.