Противоречивата реклама в „Туитър” за българите като домакини, които очакват гостите им да се събуват на прага, ще бъде редактирана. Това обеща министър Лиляна Павлова, която отговаря за европредседателството. 

Рекламата, която не е част от официалната кампания, вече представи България и с чушкопека – легендарното технологично чудо от времето на социализма.

„Изискват чувство за хумор и познаване на нашите традиции, които не съм убедена, че всеки може да разбере, така че говорих колегите да променят концепцията”, каза Павлова. 

Основната сграда за европредседателството вече е реновирана, остава само почистването.

Най-важната зала за заседанията през следващите шест месеца е в пълна готовност.

Първото, което ще видят евроделегатите е нашият девиз – Съединението прави силата, изписан на стълбите през зала 3.

Цялостният ремонт на НДК струва 45 милиона лева.