Противоречивата реклама в „Туитър” за българите като домакини, които очакват гостите им да се събуват на прага, ще бъде редактирана. Това обеща министър Лиляна Павлова, която отговаря за европредседателството.
Рекламата, която не е част от официалната кампания, вече представи България и с чушкопека – легендарното технологично чудо от времето на социализма.
„Изискват чувство за хумор и познаване на нашите традиции, които не съм убедена, че всеки може да разбере, така че говорих колегите да променят концепцията”, каза Павлова.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Основната сграда за европредседателството вече е реновирана, остава само почистването.
Най-важната зала за заседанията през следващите шест месеца е в пълна готовност.
Първото, което ще видят евроделегатите е нашият девиз – Съединението прави силата, изписан на стълбите през зала 3.
Цялостният ремонт на НДК струва 45 милиона лева.