Есенният сезон на bTV стартира изключително успешно, събирайки любимите телевизионни водещи, репортери, лица и истории, за да представи на зрителите ново съдържание, възраждане на традиции, нови герои, ценности и емоции.
Програмата на медиата за пореден път се оказа предпочитаният избор за телевизионната аудитория. В челото на класацията топ 50 за месец септември е излъченият на 19 септември документален филм от гостуването на Слави Трифонов и „Ку ку бенд” в Уембли Арена, Лондон. В челото на класацията е и най-българското риалити – „Фермата”.
Сред най-гледаните предавания са и тези, които бяха част от специалната програма на bTV в празничните дни на месец септември. Сред тях са концертът „Звезди пеят за България”, „Бургас и морето” и други. В топ 50 влизат още и дебютните предавания „Карбовски: Втори план” и обновеното „Комиците и приятели”. Най-гледаните филмови заглавия също са част от програмата на bTV. Сред тях са „Оркестър без име”, „Смъртоносно оръжие” 3 и 4 , „Мъж за милиони”, „Титаник” и други. В класацията топ 50 за септември влизат и всички развлекателни предавания от новия сезон на bTV като „Папараци”, „Мама готви по-добре”, „Шоуто на Слави” и други.
bTV Новините в 19:00 часа и предаването „Тази сутрин” продължават да са основния източник на информация на зрителите. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19:00 и на „Тази сутрин” спрямо прекия конкурент е близо 2 пъти повече (TG All4+). Най-голямата процентна разлика между сутрешния блок на bTV и този на Нова е 152% или 2,5 пъти при целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.
В класацията топ 50 за месец септември попадат и двете срещи от груповата фаза в УЕФА Шампионска лига на Лудогорец, излъчени по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group се дължи както на спортното съдържание, така и на излъчването на най-добрите световни екшън филми и сериали („Луцифер”, „Стрелата”, „Опасна мишена”, „Наемникът”, „Езерото на акулите” и други). bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, увеличават преднината си с над 2 пъти в сравнение с тематичните канали на Нова сред младите зрители 18-34г. аналогична е ситуацията и при зрителите на възраст 18-49г. Най-голям ръст във всички целеви групи има bTV Comedy. Каналът е увеличил двойно аудиторния си дял сред своите зрители в сравнение с месец септември 2015г.