Пътниците на летище София могат да запазят онлайн стоки от магазините на аерогарата и да ги вземат на място. Компанията, оперираща търговските обекти Duty Free вече предлага услугата „Резервирай и вземи“ за удобство на пътниците.

Платформата позволява да се направи предварителна онлайн поръчка, която се получава на място преди полета. Системата работи и за трите международни летища в България – столичното, както и тези във Варна и в Бургас.

Пазарува се като във всеки друг онлайн магазин, но стоките се заплащат и получават на място, не се изпращат по пощата и могат да бъдат резервирани най-късно 24 часа преди полета, поясняват още от летище София.

Услугата „Резервирай и вземи“ спестява време и предлага различни промоции за пътуващите през аерогарата. Тя е част от новата визия на „СОФ Кънект“ и Duty Free за подобряване на пътническото преживяване. 

Проблемът е, че някои от пътниците закъсняват за полета си докато пазаруват. Това създава излишно напрежение между наземни персонал и пътниците, защото авиокомпаниите се стараят стриктно да спазват часовете за излитане. Практически това означава, че ако даден човек се е забавил в търговски обект на Duty Free, може да си изпусне полета.