десетки пътуващи с авиокомпания „България Ер” чакат над 15 часа на Летище София, за да излетят за Франкфурт, оплакаха се самите те през платформата на bTV „Аз, репортерът”. Полет FB437A е трябвало да тръгне вчера в 18:00 часа, но това не стана и след 12:00 днес.
„Никой не дава адекватна информация. (…) Аз съм майка с шестмесечно бебе. Неговата храна свърши, пелените също”, пише пътничка. Полетът бил няколко пъти пренасрочван вечерта и през нощта.
От авиокомпанията посочиха, че причина за забавянето е технически проблем на един от техните самолети, който се е наложило да престои в Милано за отстраняване на повредата вчера. Това е довело до препланиране на полетите на превозвача.
Така отново след 11:00 ч. излетя полет FB431 за Париж – с 4 часа закъснение.
Единият от двата нощни полета за Варна (FB991A) е бил анулиран.
С двучасово закъснение в 9:33 часа тази сутрин излетя самолетът за Амстердам.
Заради забавянето на отиване, полетите за София от Франкфурт и Париж също ще се забавят.
Авиокомпанията призовава пътниците да се обърнат към обслужващите агенти по летищата за храна и напитки. Тези от пътуващите, които имат транспортни връзки, се премаршутират с други авиокомпании.
Имало и осигурен хотел за тези от пътуващите, които не са от София.
Това е пореден проблемен епизод за авиокомпанията през това лято. В началото на юли започна проверка на „България ер” заради огромни закъснения на над 25 полета за Бургас, Варна, Москва и Петербург.
От компанията обясниха тогава проблема с повреда в самолет и лошото време в Русия.
От авиопревозвача през юли увериха, че ще изплащат обезщетения. За целта обаче пътниците трябва да подадат жалба до компанията. При закъснение с повече от три часа обезщетението е между 250 и 600 евро в зависимост от разстоянието на полета.