В писмо до медиите, туроператорът „Он Травел” обясни затрудненията, които изпитва в последно време с целенасочена антиреклама и медийна атака, организирана от „доброжелателни” конкуренти на дружеството.
„След 13 години почтена и усърдна работа на българския пазар, с близо 100 000 туристи, изпратени на мечтано пътуване и коректно обслужени за този период, „Он Травел” ЕООД е изправено в последната седмица пред временни затруднения,” обясняват от компанията.
Два инцидента с български туристи в чужбина насочиха вниманието към туристическата фирма. Група от близо 40 българи бяха изоставени в различни турски курорти, а хотелите поискаха от тях да заплатят повторно престоя си. По-късно стана ясно, че туристите, които се намират в курорта Мармарис, ще останат в Турция до събота, като престоят и връщането им обратно в България ще бъдат заплатени от турската фирма, с която „Он Травел” има договор.
88 клиенти на същия туроператор бяха блокирани миналата седмица в Испания, след като останаха без превоз в последния ден от почивката си. Предимно възрастните хора пътували до Марбея по програма "Златна Испания" с преференциални цени извън сезона за хора над 55-годишна възраст.
От „Он травъл” уверяват, че всички предплатени резервации са застраховани и съгласно застрахователния договор, ще бъдат възстановени от застрахователна компания.
„Уведомяваме ви, че всеки, който има претенции, следва да изтегли бланката за предявяване на претенции към застрахователя, да комплектова със съответните документи, включително застрахователната полица и анекса към нея, и да ги изпрати с препоръчано писмо или да ги внесе в деловодството на ДЗИ „Общо застраховане” ЕАД на адрес: гр. София 1 000, ул. „Г. Бенковски” № 3,” се казва в обръщението на туроператора до клиентите.