Едва година след откриването ѝ, АМ „Марица“ ще бъде преасфалтирана за втори път. Оказва се, че слабото място на пътя са мостовете.
Още когато премиерът Бойко Борисов преряза лентата на 34-километровата отсечка Димитровград – Харманли, стана ясно, че по трасето има дефекти.
„Бяха установени много къси участъци, които не отговаряха на нашите норми. И естествено изпълнителят за собствена сметка ги отстрани веднага. Става въпрос за общо 100 м“, каза председателят на УС на АПИ Лазар Лазаров.
Година по-късно вече се ремонтират дилатационните фуги на мост на 60-ият километър от магистралата в посока Свиленград.
Трасето все още е гаранционно, затова ремонтът е за сметка на строителя.
Това не е първият ремонт на новооткритата магистрала, изградена с европейски пари.
През зимата отсечката от Димитровград до Оризово бе затворена за няколко дни, за да може платното на моста над река Банска да се изгради отново.
Вижте повече във видеото: