В изпълнения с политически емоции месец октомври новините и актуалните предавания на bTV отново са най-предпочитаният избор на зрителите.
„Тази сутрин” е единственият сутрешен блок, който влиза в класацията на 50-те най-гледани предавания през месеца. Той регистрира пазарен дял от 46,26%. Веднага след него се нареждат bTV Репортерите (41,64%) и централната емисия на bTV Новините (41,59%), сочат данните на GARB (All 4+).
За сравнение централните новини на „Нова телевизия” имат пазарен дял от 24,71%, а делът на сутрешния блок на конкурентната телевизия е едва 21,9%.
bTV Репортерите заема и второто място в класацията по най-голям брой зрители за октомври (над 936 000 души на предаване), сочат още данните на GARB. Първите десет позиции в телевизионния топ 50 на октомври се държат от предавания на bTV. Между тях са сериалът „Твоят мой живот”, риалити-форматът „Фермата” и „Шоуто на Слави”.
Есенният сезон на bTV продължава възходящия си път и през октомври телевизията увеличава преднината си спрямо „Нова”. В сравнение със септември 2016 г. разликата в дела между bTV и „Нова” се покачва с пет пункта и достига 63% – или около 1,6 пъти (All 4+).
Сходни са резултатите и при активното население (18-49 години), където разликата е 64%, а при младите зрители (18-34 години) е дори по-висока – 70%.
Възходяща тенденция се наблюдава и при тематичните канали на bTV Media Group. Най-голяма е преднината на тематичните канали на bTV Media Group при младата аудитория – 66%, а при групата на активните зрители разликата между двете медийни групи е 33% в полза на bTV.
Най-гледаното спортно събитие през месеца пък е двубоят от Шампионската лига между „Арсенал” и „Лудогорец”, излъчен на 19 октомври по bTV Action.