Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие – bTV Новините в 19:00, привлече средно над 1 милион зрители. Емисиите на bTV в 17 и 12 часа спечелиха по-голяма аудитория през февруари, отколкото централните новини на втория по гледаемост ТВ канал, показват данните на ГАРБ.

bTV Новините в 19:00 бяха предпочитаният източник на информация и сред зрителите на възраст 18-49 и 18-34. Сред топ 10-те програми във февруарската класация попаднаха и bTV Репортерите.

Най-гледаните публицистични предавания през февруари бяха „120 минути“ и „Лице в лице.

„Тази сутрин“ по bTV е единственият делничен сутрешен блок в топ 50, със средно близо 50% от всички пред ТВ екрана и с повече зрители от някои от ключовите праймтайм програми на Нова ТВ, като „Откраднат живот“ и Hell’s Kitchen.

Сред топ 50-те програми за миналия месец беше също съботното издание на „Тази събота и неделя“.

bTV продължава да бъде изборът на зрителите по отношение на новините и публицистиката и в началото на март. Специалното студио по повод националния празник 3 март привлече над 560 000 зрители, или близо 38% от всички пред ТВ екрана.

По същото време отразяването на празника в ефира на Нова ТВ е било гледано от малко над 230 000 зрители (15,6% дял).

Повече за представянето на bTV в началото на сезона можете да прочетете тук.