Две награди за bTV Media Group в категорията "Комуникационен проект на медия" на конкурса PR Приз 2025.
Първо място получи инфлуенсър маркетинг кампанията за риалити формата "Островът на 100-те гривни", а третото място - PR кампанията за 15-годишнината на bTV Comedy и посещението на испанската суперзвезда Начо Герерос в България.
Конкурсът, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността отличава най-добрите PR практики в страната. Преди наградите се проведе PR фестивал под надслов "Игри на интереси", който адресира най-актуалните теми в света на комуникациите.
В тазгодишното 25-то юбилейно издание на конкурса участваха над 60 кaмпании в 15 различни категории.
„За поредна година PR Приз събира на едно място всички най-добри комуникационни проекти, които комуникационната общност като цяло е реализирала през изминалата година. Това е най-стария и най-големия конкурс в нашия бранш“, каза Иван Янакиев, председател на УС на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).
„Конкуренцията е изключително голяма. За разлика от други години, когато не е имало толкова силни проекти, тази година всички се бяха раздали максимално“, коментира Жюстин Томс, жури и дигитален експерт.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK