Две награди за bTV Media Group в категорията „Комуникационен проект на медия“ на конкурса PR Приз 2025.

Първо място получи инфлуенсър маркетинг кампанията за риалити формата „Островът на 100-те гривни“, а третото място - PR кампанията за 15-годишнината на bTV Comedy и посещението на испанската суперзвезда Начо Герерос в България.

Конкурсът, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността, отличава най-добрите PR практики в страната.  Преди наградите се проведе PR фестивал под надслов „Игри на интереси“, който адресира най-актуалните теми в света на комуникациите.

В тазгодишното 25-то юбилейно издание на конкурса участваха над 80 кaмпании в 15 различни категории. 

„За поредна година PR Приз събира на едно място всички най-добри комуникационни проекти, които комуникационната общност като цяло е реализирала през изминалата година. Това е най-стария и най-големия конкурс в нашия бранш“, каза Иван Янакиев, председател на УС на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Първото място в категорията „ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото“ е за IONLINE, A1 България. В „Специално събитие“ призът отиде при Силвър Старз за проекта „Предизвикай сетивата си с Mercedes-Benz и Силвър Стар“.

 

Най-добър проект за вътрешни комуникации е Човек на работа на А1 България.

Снимка: bTV

 

Отличието в категория „Комуникационен проект в неправителствения сектор“ отиде при PR Play за 24-тия Европейски конгрес по неврохирургия (EANS 2024 Sofia) - Иновации. Образование. Лидерство на Българското дружество неврохирургия от PR Play, като своята признателност към комуникационния екип, реализирал проекта, от сцената изрази проф. Николай Габровски – един от водещите неврохирурзи и председател на дружеството. В категория „Комуникационен проект на медия“.

Двете големи награди „PR агенция на годината“ и „PR eкип на годината“ отидоха съответно при Propaganda Group и екипа на A1 България.

Традиционно по време на церемонията бяха връчени две Стипендии на студенти от специалност „Връзки с обществеността“ на името на създателя и първи председател на БДВО проф. Тодор Петев. Темата на есето, по което писаха бъдещите ПР специалисти – студенти в областта на ПР, маркетинг, реклама, комуникационни науки, обществена информация, носеше мотото на ПР фестивала „Игри на интереси“. БДВО и смейството на проф. Тодор Петев отличи Цветелина Осман от НБУ и Цветослав Станиславов от УНСС.

„Конкуренцията е изключително голяма. За разлика от други години, когато не е имало толкова силни проекти, тази година всички се бяха раздали максимално“, коментира Жюстин Томс, жури и дигитален експерт.

Снимка: bTV

По-рано през деня се проведе и PR фестивалът на БДВО, посветен на темата „Игри на интереси“.

В панела, под надслов „ПР, застъпничество и лобизъм“ и модериран от Константин Вълков, се включиха Жанет Пашалиева – PR експерт, адв. Михаил Бояджиев и Надя Шабани – директор на Българския център за нестопанско право.

„Ключово значение за това как се отстоява интерес имат тонът и начина на говорене по определена тема, както и придържането към яснота на намеренията и етични норми. В нашето време думата „интерес“ е станала нарицателно за користни цели и е добила негативна конотация. Сега е моментът чрез открит диалог, чрез регламентиране, създаване на регулации, принципи и правила да стане ясна разликата между различните понятия, свързани със защита на интереси“, посочиха участниците в първата част на PR фестивала.

Вторият панел от фестивала сложи фокус върху комуникациите в новите глобални наративи.

Участващите в него представители на медиите и комуникационни експерти очертаха важността на това тези нови наративи да се познават, за да могат да бъдат използвани правилно.

В голямата си степен глобалните наративи са наративите на противопоставяне, наративи на подкопаване на доверието, включително в медиите, посочиха участниците в панела. Този разговор беше модериран от Гергана Иванова, управляващ партньор на The Smarts и член на УС на БДВО и в него се включиха Жанета Дядовска, директор Маркетинг и корпоративни комуникации на bTV, Виктория Блажева, директор Маркетинг и комуникации на УниКредит за ЦИЕ, Любомир Аламанов, комуникационен специалист и журналистът и университетски преподавател Весислава Антонова. 

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK