bTV с отличие за най-силна българска потребителска марка. За седми път глобалната организация Superbrands връчи наградите си на водещи потребителски и бизнес марки у нас.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от критерии, според които марката трябва да демонстрира качество, надеждност и отличителност.

bTV остава най-силната българска потребителска марка, а лидер в категорията е световната интернет търсачка Google.

"За нас това е изключително важно признание за въздействието на социално отговорните ни инициативи, както и за ежедневните ни усилия да предлагаме съдържание, което е най-близко до приоритетите и ценностите на хората в България. Тази награда е знак за важната роля на телевизията в обществения живот и ни задължава да бъдем все по-добри и да останем все така отговорни към зрителите", каза Теодора Цветкова, директор "Маркетинг и ПР" на bTV Media Group.