Можем ли да получим компенсация, ако влакът ни закъснее и как става това?
България се възползва от процедури и отлага влизането в сила за 2019 г. на европейското законодателство за правата на пътниците. То би задължило БДЖ да изплаща на пътниците обезщетения за некачествена услуга. Но и без него имаме някои права, обяснява Стоян Георгиев.
БДЖ, например, ни дължат 100% от цената на пътуването, ако влакът пристигне с повече от 60 минути закъснение на крайната гара.
Нужно е да си пазим билета и да се предяви официална претенция.
Големи закъснения и отменени влакове оставиха стотици хора по гарите в студа.
Освен това на някои гари чакалните в температурите бяха колкото и навън.
В 6:46 ч., например, в чакалнята на Своге температурата беше минус 15 градуса. Отопление няма.
Вижте още във видеото: