„Топлофикация София“ пусна мобилно приложение за плащане на сметки. Клиентите на дружеството могат да се възползват услугата чрез безплатно приложение – „Моето топло“.

То може да се изтегли от AppStore или Google Play на всяко мобилно устройство.

Потребителите могат да управляват всички дейности, които са свързани с топлоенергията – да добавят или премахват свои обекти, да проследяват текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават и да ги платят, без нуждата от посещение на офис, посочват от „Топлофикация София“.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Моето топло“ предлага и услуга за достъп за преглед на всички издадени фактури за последните 36 месеца.

Възможността за сравнение с предходни периоди също е налична.

Клиентите на „Топлофикация“ могат да получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване.

В приложението има интегрираната интерактивна карта, която в реално време показва планови ремонти и аварии. През платформата могат да се подават и сигнали при възникнали проблеми.

„Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата на отопление и гореща вода.“, споделят от „Топлофикация София“.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK