„Топлофикация София“ пусна мобилно приложение за плащане на сметки. Клиентите на дружеството могат да се възползват услугата чрез безплатно приложение – „Моето топло“.
То може да се изтегли от AppStore или Google Play на всяко мобилно устройство.
Потребителите могат да управляват всички дейности, които са свързани с топлоенергията – да добавят или премахват свои обекти, да проследяват текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават и да ги платят, без нуждата от посещение на офис, посочват от „Топлофикация София“.
„Моето топло“ предлага и услуга за достъп за преглед на всички издадени фактури за последните 36 месеца.
Възможността за сравнение с предходни периоди също е налична.
Клиентите на „Топлофикация“ могат да получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване.
В приложението има интегрираната интерактивна карта, която в реално време показва планови ремонти и аварии. През платформата могат да се подават и сигнали при възникнали проблеми.
„Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата на отопление и гореща вода.“, споделят от „Топлофикация София“.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK