Експресно социологическо проучване* на агенция „Маркет Линкс“ показва, че bTV е най-търсената медия за получаване на информация за изборите на първи тур. 32% от потребителите, участвали в проучването, са заявили, че най-много на 29 октомври са се доверили на bTV като източник за информация за изборния ден - независимо от типа медия, спрямо 29% за втория в проучването.

По отношение втори тур на изборите, 38,8% от респондентите в проучването са заявили, че ще предпочетат програмата на bTV за проследяване на изборния ден на 5 ноември, спрямо 33,8% за следващата по данни телевизия в проучването.

bTV ще проследи отново изборната надпревара с качествено телевизионно отразяване и съдържание на дигиталните си платформи. Две изборни студиа в началото и в края на деня с Виктория Петрова, Златимир Йочев, Мария Цънцарова, Иван Георгиев и Лиляна Боянова, както и „Лице в лице“ с Цветанка Ризова, ще представят изборния ден не само с експертни разговори и анализи, но и през очите на гости от културния и светски живот, които ще дадат своите гледни точни за житейските и лични избори пред хората.

bTV Новините ще предложи емисии на всеки кръгъл час до обяд и допълнителни емисии в следобедните часове с водещи Полина Мечкуева, Ивайло Везенков, Виктория Готева – Димитрова, Виктория Петрова и Юксел Кадриев. С преки включвания и репортерски разкази на журналистите и кореспондентите на bTV в цялата страна, телевизията ще покаже динамиката на избирателната активност, зрителски сигнали и важните моменти от деня на вота. 

bTV ще работи на балотажа отново с данни на социологическите агенции „Алфа Рисърч“ и „Маркет Линкс“ за София, Русе, Велико Търново, Хасково, Пловдив, Варна, Благоевград.

„Екипът на bTV Новините и актуалните предавания ще представи решителната битка за местна власт там, където има балотажи. Подготвили сме и тази седмица разнообразна и изпълнена със съдържание програма, за да бъдат зрителите добре информирани“ – казва Ралф Бартолайт, Главен изпълнителен директор и изпълняващ длъжността директор на отдел „Новини, актуални предавания и спорт“.

Проследяването на изборния ден на 5 ноември в ефира на bTV започва в 07:00 часа и ще приключи в 23:00 часа. Информационният поток през целия ден ще бъде отразяван и на дигиталните bTV платформи.

* Социологическо проучване на „Маркет Линкс“ е национално експресно проучване, проведено в периода 30 октомври – 1 ноември по поръчка на bTV Media Group, сред 611 български граждани на възраст 18-54.