В социалните мрежи заваляха критики към държавата, че е изхарчила огромна сума пари на вятъра за реклама на туризма.

Радомир Русев, които се занимава с туризъм, публично обвини ресорното министерство, че е изхарчило 5 млн. лв. за сайт, който струва няколко долара. Създаден на безплатната пратформа „Уърдпрес“.

„Те също така са купили един темплейт, които може да се купи от всеки един. Стойността на темплейта, който в случая ползват е 24 долара. Висша форма на некомпетентност от страна на министерството“, коментира мъжът.

Снимка: btvnovinite.bg



Туристическият портал на България е изграден за първи път през 2008 г. по проект , стойността му е над 5 млн. лв. През декември миналата година министерството дава още 70 хил. лв. – за изцяло нов сайт с нова визия и функции. По думите им старият бил непоправим.


„Един сайт, който не функционира, той е тромав, със стара информация и т.н. Аз съм министър на туризма от 2014 г., какво да коментирам, на мен ми е важно какво правим от тук напред“, отговори министърът на туризма Николина Ангелкова на въпрос дали знае за какво са изхарчени 5 млн. лв. 

Снимка: btvnovinite.bg

Тя допълни, че проверки са правени, като договорът е сключен съгласно необходимите изисквания за функционалност, но в крайна сметка не отговоря на целесъобразното използване.

Добромир Симов е екскурозовод в Бургаско от 20 години. Научава от нас за съществуването на Национален туристически портал. „Това е един билборд, който е в интернет пространството – това е работата, която върши. Министерството на туризма много добре си върши работата, по такъв начин, че никой да не разбере какво точно върши“, допълни екскурзоводът.

От регионалното министерство все още не са отговорили на въпросите ни колко точно европейски пари са изхарчени по проекта от 2008 г.