Най-мащабната доброволческа инициатива в България „Добрият пример | Да изчистим България заедно“, спечели първо място на Годишните награди за отговорен бизнес 2022 на Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ) в категория „Маркетинг, свързан с кауза“. Отличието бе връчено на bTV от г-жа Ирина Щонова, заместник-министър на икономиката и индустрията.

Присъжда се за дългогодишните усилия на медийната група в подкрепа на природата на България, както и за юбилейното десето издание на „Да изчистим България“ – идея, зад която bTV застава с целта да показва добрия пример, да вдъхновява и убеждава хората, че промяната за по-добра околна среда е в ръцете на хората и, когато всички са заедно, може да бъде постигнато много за природните богатства на страната.

Рекордните 134 корпоративни проекта с кауза се състезаваха в 20-ите Годишни награди за отговорен бизнес. Те бяха оценени от независимо и обективно жури от уважавани експерти от НПО сектора, институциите, бизнеса, академичните среди и медиите.

 

В категория „Маркетинг, свързан с кауза“, bTV Media Group спечели наградата в конкуренцията на още 14 кампании. Освен ръст в кандидатурите,  настоящото издание на престижния национален конкурс за социална отговорност, устойчиво развитие и многообразие, отбелязва ръст и в броя на компаниите участници – те са общо 86 от най-различни икономически сектори.

„Щастливи сме от това признание, защото в bTV Media Group се стремим да подкрепяме важни социални каузи и партньорства, които подобряват живота на хората, развиват гражданското общество и са базирани на споделени ESG стандарти като част от устойчивото и отговорно инвестиране. Социалната ни програма „Добрият пример“, в рамките на която е и кампанията „Да изчистим България заедно“, обединява широка партньорска мрежа и очакваме с вълнение да продължим нашата работа за обществото и през 2023 година“. Това заяви Жанета Дядовска, Директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group.

“Споделяме тази награда с всички партньори на кампанията „Да изчистим България заедно“. Благодарим им за доверието, защото с тяхна помощ обединяваме заедно усилия всяка година и правим добри дела за природата и околната среда на България“ – сподели Мария Лазарова, маркетинг мениджър „Телевизионни проекти“ на bTV Media Group.

Български форум на бизнес лидерите организира престижния конкурс вече 20 поредни години, за да  насърчи изграждането на справедливо общество и устойчиво бъдеще и да популяризира корпоративните програми с най-голямо социално и екологично въздействие. Списък с всички победители в надпреварата за 2022 г. е наличен тук.