bTV е медийната марка с най-висок индекс на доверие в частния сектор в България според данните от годишния доклад на Института „Ройтерс“.
67% от запитаните заявяват, че вярват на bTV, 17% са с неутрално отношение, а едва 16 на сто отговарят негативно на въпроса.
По-нагоре в класацията остават само двете обществени медии – БНР и БНТ.
Докладът показва продължаваща тенденция влиянието на телевизията и печатните медии да намалява, а към момента цели 86 на сто от запитаните посочват интернет като свой източник на новини.
С огромна преднина най-популярна социална мрежа е „Фейсбук“ – ползва се от 76% от хората, като за 64% е източник на новини. Следват „Ютюб“, „Вайбър“ и „Инстаграм“, които, обаче далеч не са толкова популярни за новини. Водещо устройство за четене и гледане на новини е смартфонът, който вече решително изпреварва персоналния компютър.
В доклада се отбелязва и че българските медии са се справили значително по-добре с предизвикателствата на COVID кризата в сравнение с това, което се е случило със средствата за масова информация на други места по света.