Как да успеем в дигиталната икономика и колко креативни можем да бъдем в бизнеса през интернет?

Това бяха само част от въпросите, обсъждани днес на международната маркетингова конференция „Дентсу Диджитъл Камп”.

Водещ на събитието беше водещата на предаването „Преди обед” по bTV Десислава Стоянова. Директорът на дигиталния отдел в bTV Медиа Груп Александър Бойчев представи най-новите и иновативни решения за реклама в интернет.

„Нашата основна цел през 2019 г. е б bTV Медиа Груп да продължи да бъде доставчикът на иновативни технологични решения за своите рекламодатели, партньори и зрители. През 2019 г. bTV ще предостави възможност на своите рекламодатели и партньори да инвестират в модерни инструменти за таргетирана реклама, сегментиран подход и оптимални резултати от маркетинговите инвестиции”, каза Бойчев.