От днес „Топлофикация София” връща надплатени суми на своите абонати.

Клиентите ще могат да получат парите си обратно, като отидат до една от 8-те каси на дружеството.

Вижте картата в по-голям размер тук или кликнете върху снимката.

Задължително условие обаче е на касата да отиде титулярът на партидата и да носи със себе си документ за самоличност. Освен това той не трябва да има неизплатени задължения към дружеството.

От тази година е възможно и възстановяване на сумите по банков път. За целта абонатите трябва да попълнят заявление на сайта на „Топлофикация” и да го изпратят на имейл: inf_r@toplo.bg.

Около 40% от абонатите обаче имат сметки за доплащане. Според един от топлинните счетоводители всеки десети гражданин дължи суми до 100 лв.

Клиентите, които не са осигурили достъп за отчет и са получили високи сметки за топла вода, все още могат да поискат отчет. Това трябва да стане най-късно до 1 октомври, тъй като след това няма да се правят корекции.