Медийният гигант „Тайм Уорнър” купи част от популярната услуга за видео стрийминг и видео по поръчка (VoD) – „Хулу” (Hulu.com). За 10-те процента, които ще има в компанията, „Тайм Уорнър” ще плати 583 млн. долара.

По този начин пазарната стойност на „Хулу” бива оценена на 5,8 млрд. долара – почти три пъти повече, отколкото през 2012 г., пише в. „Уолстрийт джърнал”.  

Като част от сделката много от каналите на „Тайм Уорнър” – като Си Ен Ен, „Картун нетуърк”, „Бумеранг”, Ти Ен Ти, Ти Би Ес и др., ще са достъпни в реално време и за потребителите на „Хулу”. Въпреки сериозната инвестиция обаче компанията няма да има свой представител в борда на директорите на „Хулу”.

„Инвестицията ни в „Хулу” подчертава нашия ангажимент към поддръжката и разработката на нови платформи за висококачествено съдържание, които осигуряват отлично потребителско преживяване на зрителите ни по целия свят”, коментира главният изпълнителен директор на „Тайм Уорнър” Джеф Бюкс.

Джеф Бюкс
Снимка: Getty Images

„Инвестицията на „Тайм Уорнър” е голяма стъпка за нас в „Хулу”, които продължаваме да променяме дефиницията на понятието телевизия – и за зрителите, и за рекламодателите. От дълго време двете компании имат плодотворни взаимоотношения”, заяви пък шефът на „Хулу” Майк Хопкинс.

„Тайм Уорнър”, сред активите на който са филмовата компания „Уорнър Брос” и популярният филмов канал Ейч Би О, е и основният инвеститор в bTV Media Group.