Международното летище в Дубай възстановява дейност до 24 часа (ВИДЕО)
След като дейността се нормализира, ще бъде направена оценка на щетите и ще се определи тяхната стойност
В София днес се сбраха представители на Financial Times, The Economist, The Wall Street Journal, Bloomberg, CNBC и CNN
Най-големите световни медии се събират на бизнес среща в България. За първи път - масирана рекламна кампания ще представя България, като атрактивно място за инвестиции. Това ще се случва едновременно в ефира на някои от най-влиятелните телевизионни канали, в печатни и онлайн издания.
В София днес се сбраха представители на Financial Times, The Economist, The Wall Street Journal, Bloomberg, CNBC и CNN. Рекламната кампания струва 15 млн. лева и цели да запознае света с плюсовете за правене на бизнес в страната ни.
Потенциалните инвеститори дори не знаят, че България е единствената страна в ЕС, с плосък данък от 10%, коментират световните медии. „Виждате каква е икономическата ситуация в Европа и за момента не е ясно кога ще се подобри. Компаниите търсят нови места за инвестиции и смятам, че Източна Европа става все по-привлекателно. Хубаво е да обясним на бизнеса, че в България има такива възможности,” коментира за bTV Еухения Рогожина от CNBC.
След като дейността се нормализира, ще бъде направена оценка на щетите и ще се определи тяхната стойност
Въпреки бума на новото строителство, 90.5% от домакинствата живеят в жилища, построени преди 1990 г.
Христо Колев обяснява как един бизнес успява в дигитална среда