Автосервизите у нас може да се снабдят със звезди като хотелите. От асоциацията на сервизите предлагат да се разделят в четири категории - бронзова, сребърна, златна и платинена. Колкото по-висока е категорията, толкова повече екстри ще се предлагат на клиента.
Най-високата категория ще дава максимално кратки срокове за извършване на ремонтите, автомобил за клиента, докато неговият бъде поправен и още удобства. От бранша твърдят, че промените ще гарантират и качество.
„Не само качеството на покритието, че боята няма да падне след няколко месеца, а че вие се возите в правилно ремонтиран и надежден автомобил”, казва Емил Нотев - Национална асоциация на сервизите, извършващи авторепаратура.
На сайта на асоциацията потребителите ще могат да получават информация за различните сервизи. Категоризацията им ще даде възможност на шофьорите още при сключването на застраховка да решат в какъв сервиз искат да бъде обслужван автомобилът им.
„Може да избира между четирите категории, но в началото при сключване на застраховката, тъй като щом имаме четири групи, вероятно ще имаме четири различни цени и оттам ще се промени и цената на застраховката „Каско”, обяснява Пламен Ялъмов - представител на застрахователна компания.
Засега шофьорите харесват новата идея за автосервизите.